Tränat som en jävel!

Mjaa, där kanske jag tog i några kilon.
Som en jävel har jag väl inte tränat, men tränat har jag gjort iallafall!
Så det så!

Alla ni som trodde jag skulle banga, TJI FICK NI! haha.

Jomenvisst, Hansen och jag tog bussen tjugo i 4 in till Karlskoga.
Sen gick vi och tog ut pengar åt henne & sen gick vi ner till badhuset.

Där köpte jag ett Månadskort och sedan gick vi och böt om & sedan bar det ner till gymmet.

Där tog vi första bästa redskap, en varsin motionscykel och satt och trampade lite medans vi spanade in vad det fanns för fnissiga maskiner i gymmet.

Efter ett tag vart vi lite varma i kläderna & vågade provade på lite nya saker.
Det fanns mycket roligt där må jag säga.

Efter cirka en timme begav vi oss upp och bastade & duschade en sväng innan vi gick upp till stan.
Där mötte Hansne upp en polare till henne och sen hoppade vi på bussen.

Hansen & hennes polare skulle ner till Hansen skola och spela biljard, så jag vart ensam kvar på bussen. (Ensam och ensam vet ja ju inte, men ingen att prata med).

Eftersom jag på något jävla vänster ALLTID lyckas tappa bort min handsfree så kunde jag inte lyssna på annan musik än busschaufförens dansbands musik heller för den delen.

Fnissigt?   Naej.

Jaja, väl hemma i Degerfors gick jag snällt hem till Hansen som jag blivit tillsagd och lämnade hennes väska eftersom hon skulle komma hem senare.
Sedan knallade jag hemmåt och gick ut med min vovve Ville.

Nu sitter jag här och ska alldeles strax äta.

Sen ska jag softa lite framför Tv:n innan det bär av in till min Stefan, där jag ska tillbringa natten!

Så nu vet ni vad jag har gjort för roligt idag!

Imorgon blir det simmning i en timme!
Hääärligt!


Men vi säger så mina trogna små läsare (Om det nu finns några läsare alltså)

Hej dåå!
/Linn


Älskar dig Stefan! Du är bäst & du är min !<3







image4Äre bus på G elle?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0