Träna!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meh kom igen nu då Linn!
Piggna till några ton & bli taggad som ett as på att träna då!

Har varit taggat sen i typ Söndags förra veckan påatt börja träna, sen när dagen väl är här är ja inte fullt lika taggad.
Jag blir väl antagligen mer taggad när jag möter upp Hansen sen och ser hur enormt taggad hon är!

Skulle leka nyttig såhär på morgonen och skulla äta 2 mackor med sallad på.
Synd bara att jag glömde skölja av salladen så den smakade äckligt!

Så jag plockade bort salladen, för jag var för lat för att gå och skölja av den igen.

Träna, Träna, Träna ?

Jodå, det ska nog gå vägen det här.
Ska ju köpa ett Månadskort idag, och det ska jag utnyttja till fullo, så kanske man kan droppa något kilo och bli lite gosigare i kroppen kanske.

Skulle inte sitta helt fel att vara lite slimmad till Turkiet iallafall..
Men DET ska jag väl ändå lyckas med hoppas jag.

Japp, nu är min nyttiga frukost över.


Jag la den äckliga salladen i en blomkruka vid datorn.
Fyyy Linn!

Jaja!
Ska skölja ur min oboy mugg nu också (Lägg märke till den nyttiga frukost drycken).

Tjarå!
Önska mig lycka till med träningen också!

/Linn


Stefan, du är allra , allra bäst!<3<3 Och jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0