Sweet Miss Blue?

Hmmm, jag tror den värdelösa artisten och låten förföljer mig!

Satt imorse i lugn och ro och läste tidingen, och slår upp sidan där han står, ful som han är.
Vincent. Han var på Statt i Lördags.
Varför lyssnar folk på honom?

Jaja, hursom helst så skulle verkligen inte jag vilja se han live.
Jag har hört honom på radion när han var och gästade hos Fylking och gänget.
Då fick han en gitarr i sin hand, och de bad han sjunga Sweet Miss Blue.
Och det var verkligen det sämsta jag någonsin har hört i hela mitt liv!

Det var gnälligare än gnälligast, och han var tondöv som en jävel.
Troligtvis skulle en chimpans sköta det framträdandet bättre än Vincent!

Och så hörde jag nyss låtskrället på MTV också, och jag tyckte verkligen så synd om mig själv som fick höra på hans eländigt tjatiga, jobbiga & totalt värdelösa låt, så jag gick in och böt kanal.
Trots att jag inte orkade.

Och om jag gör något sånt drastiskt, då lovar jag att jag verkligen avskyr den där låten!

Nej usch på den!

För övrigt då?
Jotack, har en kusligt ihållig hosta som troligtvis river upp halsen snart.
Det är otäckt!
Är riktigt, riktigt trött också, med tanke på att jag har varit vaken sen klockan 5 imorse.

Ja, jag sov hos Stefan!<3

Hmm, skrev klart mitt Svenska arbete och bad Elin ringa mig.
Så jag skickade över mitt arbete till hennes hotmail så hon kunde skriva ut det och lämna in till Anna-Lena!
Elin är en snäll gosig tjej!

Just nu sitter jag och väntar på att någon, vem som helst ska komma hem, för jag har tråkigt och tycker inte om att vara ensam hemma!

Eller ja, nu är det tråkigt.
För nu vet jag ju att någon kommer hem snart/sen.
Hade jag vetat att jag vore ensam ända tills på Fredag typ, så hade det varit roligare.

Vet inte varför jag tycker så, men så tycker jag !

Hmm, nej, nu ska jag slå på en film, lägga mig i soffan & äta chips!
Stefan ringer mig snart också!  Hääärligt!<3

Jaja, Jag har påsklov nästa vecka, Jippii!

Hejdå!
/Linn


Älskar dig Stefan, du är min, och jag är din ! Vi är varandras !<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kunde inte sagt det bättre själv om Vincent:P
Pusspuss // Emelie

2008-03-18 @ 11:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0