Still sick!

Jomenvisst.

Fortfarande sjuk & jävlig.
Känner mig ungefär som en skitig, trasig toffel!

Har alvedon i kroppen just nu, så är väl lite piggare iallafall just för tilfället.

Men om någon timme ungefär ligger jag troligtvis däckad i sängen och fryser med hög feber igen..

Imorgon är det Fredag, och jag får inte göra ett skit!
Jättekul Linn!

Får väl hoppas att Stefan vill komma hem till mig, så slipper jag ligga helt själv och ha tråkigt iallafall!

Men det märks det med.
Annars får man hoppas att jag är tillräckligt pigg så jag kan åka hem till honom på Lördag .

Märks väl det med.

Nu orkar jag inte skriva mer blogg, så det så!

Hejdå!
/Linn


Älskar dig Stefan, du är helt underbar !<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0