Påsk ?!

Jajjemänsan.
Påsken står och knackar på dörren och det ligger fortfarande snö på backen.
Är det inte på Påsk man ska ha vårkänslor till tusen ?

Mjaa, jag har väl lite vårkänslor, men det har nog med att göra den svaga solen som försöker värma upp våran lilla jord så det kan bli vår & därmed sommar snart.

Börjar längta rejält till sommaren nu iallafall, och det är jag nog inte ensam om..?

Hmmm, Nu är det officielt påsklov iallafall, och jag gillar´t !

Jaja, Idag kommer min mega älskling Stefan hit iallafall, och det ska bli mysigt som fan!
Och imorgon bjuds det på god påskmat här hemma!

Hmm, mamma och jag stog och pratade när vi var ute och rökte nyss.
Att påskmat & julmat är ju samma sak.
Förutom att man byter ut namnen lite coolt .

Istället för Julskinka så är det påskskinka, istället för julmust är det påskmust, istället för julprinskorv är det påskprinskorv....................Aaah, ni fattar nog vinken där?

Nu ska jag vänta på att min älskling ringer mig så jag vet när han kommer!
Efter jag har samtalat med honom ska jag hoppa in i duschen och försöka göra mig lite fräschare än vad jag är nu i pyjamas .. haha.
Snyggt Linn!


Jaja, Härligt med lov nu också förresten!

Sådär, nu vet ni mina trogna läsare, vad jag har funderat på idag!

Ha det härligt tills jag skriver nästa gång!
/Linn

Älskar Dig Stefan, you are my MAN!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0