Nämen tjenare!

Nämen tjenare mina trogna små läsare (Vet fortfarande inte varför jag skriver så med tanke på att det inte finns några trogna små läsare i min blogg) .

Äh, skriver väl mest för skrivandets skull antar jag.
Det är kul att skriva!

Idag vaknade jag upp hos min älskade pojkvän Stefan vid halv 11 tiden typ.
Då gick jag upp och gjorde mig iordning, för att sedan gå till bussen , där jag träffade Elin, Fathia & Jennifer.
Vi tog sällskap till skolan när vi väl var framme i Degerfors, på vägen till skolan mötte vi också upp Sara.

Väl framme i skolan var jag hungrig som en jävel och gick till vafeterian, för att upptäcka att den var stängd!

Hade visserligen bara en lektion, så jag härdade ut och gick hem och åt.
Efter maten tog jag itu med disken, med tanke på att mamma ligger sjuk som en jävel i soffan så var jag snäll!
Fick reda på att mammas feber hade den nätta summan av 40,3 igår kväll när hon gick och la sig.
Härligt!?
Och strax innan jag gick bort till min kära vän Hansen för att ta bussen till träningen så fick jag reda på att min lillebror ligger i feber, av den nätta summan av 39,7 grader!

Jaja, väl i Karlskoga gick vi ner till badhuset och simmade 500 meter, och jag är jätte stolt över mig själv!
Vi är dukitga, jag och min kära vän Hansen!

Efter det gick vi til Willys och handlade med lite saker till mamma.
Handlade med mjölk, yoghurt, pålägg, oboy & dricka.
Drickan gick direkt till min spyende lillebror.
Mysigt!

Väl hemma får jag reda på att min största bror ligger i feber han med.

Jag ska nog rymma och sova hos Stefan eller Hansen inatt!

Jag vill inte bli sjuk!

Är det någon som vill gissa på hur länge det tar innan jag & min mellanbror Johan ligger sjuka?
Jag tror vi kommer klara oss från att bli sjuka!

Men om jag också absolut måste gissa, så tippar jag väl på att vi ligger sjuka innan skolveckan är slut!

Nu ska jag bajsa!
Hejdå!
/Linn


Älskar dig Stefan !<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0