Inspiration ....?

Ge mig inspiration till att skriva, någon ?

Helgen har vart otroligt lugn.
Fredags vart det filmkväll med brudarna & Lördags vart det gos med Stefan.
Alltid lika trevliga helgen för min del.

Är så extremt fest-sugen nu bara så det är nästan sjukt.
Göra något åt detta kanske?

Det kanske jag ska göra i helgen.

Är fortfarande sjuk, och har pencillin-droppar i örat.

Ser typ ut som jag inte har gjort rent öronen på ett år.
Med tanke på att den där hemska smörjan till örat är typ vax-gul också.

Men usch, mår illa bara jag tänker på det.

Är fortfarande snorig och jävlig också.
Och börjar få ont i andra örat också.

Härligt.

Nää, så vad blir det resten av kvällen?

Då blir det nog att softa under en filt i soffan, eller under mitt varma härliga täcke i sängen.
Vet inte bara vad som låter mest lockande.

Men innan jag gör något av det så ska jag minsann in och ta en varm skön lång dusch och softa.

Om jag inte till och med kämpar mig upp till pappa för att krypa ner i ett ännu varmare, skönare bubbelbad.

Valet är svårt....

Blir troligtvis en dusch hemma hos mor, för då har jag mer än mycket nära till mitt varma gosiga duntäcke!.
Puss på det!

Kanske blir en bra jävla rulle också.
Men då måste jag be mamma koppla in Dvd:n i mitt rum, för jag vet inte hur man gör.
Ojojoj, otekniska Linn-Jävel!

Näääää, just nu sitter jag i mammas mysiga morgonrock, för mamma tjuvade med mina kläder till tvättstugan..

Men då får jag ju mina mysigaste mysiskläder rena & fina.

På tal om rena & fina kläder har jag en hel bunt med ren tvätt på rummet som bara väntar på att få komma in i min garderob.

Vad jobbigt!

Jaja, ska väl ta itu med det nu..

Hejdå!
/Linn


Stefan!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0