Vart tredje sök är gratis....

Hmmm, vart är reklamvärlden påväg egentligen?

En reklam jag verkligen inte förstår mig på är ju den där reklamen där dom försöker säga att vart tredje sök är gratis på 118 003.

Okej, det låter ju visserligen bra.

Det jag inte förstår med den reklamen är varför det ska stå en blond bimbo med fejkbröst halvnaken och sjunga & göra sig till.

Det enda folk gör då är ju att störa sig eller älska den där bruden.
Jag tror ju inte direkt någon tänker på att vart tredje sök är gratis då.

Nu tänker nu "Men idiot, du tänkte ju på det, annars skulle du ju inte skriva om det.."

Nää, jag tänkte inte på vad det var reklam för förrens en polare sa det till mig.

Nejnej, skärpning reklamerarna!

Läste igenom mina inlägg på bloggen häromdagen och upptäckte att jag nästan bara klagat på Tv.
Skärpning Linn..!

Förövrigt var jag inte i skolan idag. Hade ont i halsen imorse, och halsontet har inte blivit bättre.

Men imorgon ska jag pallra mig iväg vilket som iallafall.

Ska träffa Stefan på kvällen, tar väl bussen som går tio i 11 på kvällen eftersom han slutar 11.
Så möter han mig och så går vi hem till honom...

Härligt.
Nu ska jag göra nudlar!

Tack & Hej!

/Linn

Älskar dig Stefan, du är bäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0