Sjuk-Linn!

Japp, Linn har blivit sjuk.

Roligt...........................................................nej

Sitter här, klockan visar den nätta summan 01:19, och jag är pigg.
Mina största bror är lika pigg han tror jag. Han står just för tillfället och diskar, medans hans flickvän är inne på toaletten.

Jag har tråkigt.
Det är alltid tråkigt att vara sjuk.

Jag var på vårdcentralen idag, och jag har något udda skit som den utländska doktorn kallade för "Exem i örongångarna".

Åh, det lät ju verkligen vettigt tänkte mamma och jag. Idiot!
Jaja, hade förstorade Tonsiller också, vad nu det är.
Hatar utländska doktorer.. Varför kan dom inte lära sig Svenska språket innan de får ett stetoskop runt halsen och den maffiga titeln "Dr. Acmahabla" ........typ.

Sur blir jag.
Sur har jag väl varit hela dagen.
Gnällig om inte annat.
FYYYYYY LINN!

Jaja, efter vårdcentralen gick jag & mamma hem.  Det var fantastiskt gosigt väder ute idag, så jag gnällde inte då inte.
Och så fick jag en god drickyoghurt av min kära mor, sen var dagen gjord. Puss på dagen idag !<3

Idag går det segt att skriva.
En rad var femte minut.
Men det kan bero på att jag har MYYYCKET trevligare sysselsättning just för tillfället.

Lalalalalalalalal, nu slutar jag skriva, jag slösar bara bort eran tid.

Filmkväll imorgon, Ojaaaaaa.. Puss på det <3

/Linn


Stefan<3


Kommentarer
Postat av: Carolina

Söt du är.. "eksem i örongångarna" är det. :)

2008-03-07 @ 13:21:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0