Drömmar..

Idga hade vi kalas för mina 2 äldsta bröder Thim & Johan.
Som vanligt kom vi in på de mest konstiga & sinnesförvirrande samtalsämnena som finns.

Idag började vi lite smått att prata om drömmar, och denna otorligt intressanta disskusion urartade i att alla pratade i munnen på varandra om huruvida en blind människa kan/hur de drömmer.

Jag & Susanne (min låssasmor) tror att blinda kan drömma, men inte i bilder.
Alltså, en som har varit blind ifrån födseln har ju aldrig sett tillexempel en stol.
Då kan de ju aldrig kunna drömma om en stol.
Men Thim & Johan tyckte att om en blind känner på en stol, så bildar de sig en egen uppfattning om hur stolen ser ut, och kan därmed drömma om den.

Jag tror en blind drömmer i sinnen, och inte i bilder.
Vad tror ni?

Förstår egentligen inte ens varför jag sitter och skriver den här bloggen.
Jag vet överhuvudtaget inte ens om någon ens har läst det första inlägget.
Fattar ingenting mo den här sidan, det enda jag hittar vart jag än klickar är "Skriva nytt inlägg".

Bröderna därimot har värsta inceklade sidorna med en massa grejjor på.
Det är fan coolt....

Usch vad jag är ocool ...

Sen ska jag bort till min käre gamle vän Camilla Hansen, talar med henne på msn just nu, och hon har fått för sig att hon ska släpa med mig upp till samhället, för hon vill köpa en jävla massa saker.
Typ chips, dricka, dipp, kladdkaka, grädde  och sen något mer tror jag det var...

Jag som nästan alldeles nyss har stoppat mig full med 2 olika sorters kakor, blåbärstårta, dricka & kaffe är inte så värst sugen på att ens resa mig från datastolen just för tillfället.

Men vad gör man ?

Hon köpte trotsallt en klänning till mig för 1000 kronor i Fredags.
Damn, människan är inte klok, otroligt givmild är hon iallafall.

Jaja, nu ska jag försöka få min älskling att ringa mig, jag har ringt till han 2 gånger idag, och han har legat bakfull i sängen båda gångerna.
Han är ganska smart... Sova hela dagen så han är as pigg ikväll, och så börjar han jobba 6 imorron bitti.
Ska bli kul att se hur, eller OM han tar sig upp ur sängen imorrn bitti

LalaLAA!

Nu ska jag packa upp kläder och sånt jag ahr haft med mig till pappa innan jag drar bort till Hansen..
Men vi får väl se när jag plitar ner några rader här nästa gång!

Tjarå så länge!
/Linn

Jag älskar dig Stefan, och de tkommer jag alltid att göra !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0