Boda Borg!

Oja, imorgon bär det av, till Boda Borg ofc.
Gänget blir Thim, Carolina, Jag & Sara MOT M-L, Sanna, Jonna & Forsman..
Ska bli roligt att se viiiiilka som är bäst.

Min personliga uppfattning är ju självklart att Jag, Thim, Carolina & Sara kommer vara det bättre laget även om vi dyng torskar.

Men jag gillért .

Idag har jag en sån där grotesk Idétorka om vad jag ska skriva om igen.
Så det får väl bli till att plita ner några rader om vad min dag har bestått av.

Ja, dåså, skulle egentligen in till Karlskoga med min granne & vän Sara.
Det blev det inget av, för hon & hennes familj åkte till Filitstad och hälsade på en av deras familjemedlemmar som bor där.

Okej, härligt, jag fick en sovmorgon (Skulle gå upp 10:00 om vi skulle till Karlskoga).
Istället ställde jag om mobilen(Efter sms:et från Sara) och sov till 11:30.

När klockan ringde gjorde jag iordning frukost och sen tog jag itu med städningen jag lovade mamma igår.

Städningen bestog av att jag först slängde ut alla mattor på baksidan, och sedan dammsög jag & torkade golv.

Efter den pärsen var jag inte sådär vansinnigt fräsh & GodLuktande.
Så jag hoppade in i duschen i all hast och sköljde av kroppen.

Efter det klädde jag på mig & gjorde mig iordning, ett snabbt halvbråk med mamma och sen cyklade jag iväg till bussen för att åka in till Karlskoga och träffa min älsklings Stefan.

Väl i Karlskoga gick jag och mötte min älskling halvvägs från hans jobb (Visste inte riktigt vilken väg han skulle ta).
När han kom så gick vi hem till honom och han hoppade in i duschen.

Under tiden kollade jag på tv, kollade lite på Vänner & Gilmore Girls.
Sen när han var klar kollade vi lite på YouTube på någon grupp han hade sett på MTV igår (Skrivet Torsdag)
Efter det vandrade vi åter in till hans rum och fortsatte att se på Tv, men nu med en skål chips & saft vid våran sida.

Härligt.

5 över halv 7 gick min buss om jag skulle åka på mitt buss-kort, och det gjorde jag.
Väl framme i Degerfors tog jag cykeln och trampade hemmåt.

Väl hemma ringer jag M-L och styr upp allting med Boda Borg, sedan ringer jag pappa & styrde upp med skjuts.

Sen tog jag & min kära granne & vän en kopp te och satt ute och gottade oss med en varsin giftpinne.

Härligt.

Nu sitter jag här och vet inte fall jag ska duscha elle rom jag tar det imorgon efter Boda Borg.
Återstår att se.

Hur som helst ska jag inte bli sen i säng idag, är fantastiskt trött & har otroligt tråkigt.
Vad är bättre än att sova i sådana förhållanden till en regning & tråkig Torsdagskväll?

Japp, ska bli kul att se hur ont i kroppen man har på Lördag efter Boda Borg imorgon.

Intressing.

Nee, nu blir det att duscha och sen sova..
Hejdå!
/Linn

Älskar dig stefan, du är bäst !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0