BloggaBloggaBlogga.

Ja, då sitter man här och plitar ner några rader igen.

Har inte något värst intressant att skriva om.

Jag vet att jag hade tänkt och skrva om någonting, men jag har dock glömt bort vad det var för intressant.

Så ni får nöja er med att läsa om att jag & Sara har varit i skolan idag, hade redovisning på Fsf:en, (Förskola, skola, fritidshem).

När jag satt och läste upp det jag skrivit upptäckte jag att det itne hade med någonting att göra.
Vad tänkte jag på när jag skrev det där åd ?

Hmmmm, jaja, hem till mig, Sara & Jag är nu inne på våran andra kanna med kaffe.
Och vi gillert !

Imorgon ska jag in till Karlskoga dirr efter skolan och fixa Pass, så jag kommer iväg till Turkiet i sommar.
Hmmm.

Nu ska jag & Sara fortsätta dricka kaffe.

Hejdå!

/Linn

Stefan<3Stefan<3Stefan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0