Tandläkaren :D

Jo, jag antar att jag är en av de få dumjävlarna som faktiskt tycker det är kul att gå till tandläkaren..
Vet inte varför.
Men tror det har med att göra att när dom pillar med den där saken på tänderna så kittlas det alltid under mina fötter/tår..
Jag tycker det är jätteskojjigt..
Jag ska till tandläkaren imorgon, och jag tycker det ska bli kul, får se fall jag ha rnågra hål den här gången, har ALDRIG haft ett enda litet hål i mina tänder, och är ganska stolt...

Hur som helst, julen närmar sig, och jag hade varit på toppen humör.
OM det inte hade varit för att vi har 991284766373457964 saker att lämna in/göra i skolan innan lovet som tack och lov är snart.
Nejmen, ärligt förstår jag inte varför man alltid ska få så otroligt mycket att göra i skolan en till två veckor innan lovet, det är ju tamigfan helt sanslöst!

Jaja, ytterligare en bromsfaktor av min gläde är ju den simpla faktorn att det inte är någon snö ute.
Minns inte när vi hade en vit, äkta julig jul sist?
Måste varit för många år sedan, mååånga.
Det skulle inte förvåna mig nämnvärt om det blir ytterligare en brun jul, men jag hoppas på motsattsen...

Idag har min kära vän Marie-Louise varit här en sväng och sjungit lite singstar med mig (som jag förövrigt fick i tidig julklapp av min älskling<3)
Vi har som sagt sjungit & suttit och pratat lite allmänt, och det är så det ska vara!

Imorgon efter tandläkaren ska jag gå upp till skolan, sen ska jag hem och baka en sockerkaka tills mamma kommer hit imorgon kväll och umgås lite med mig & stefan(baby<3) medans Henrik (lillebror) är på sin basket träning.

Ska bli kul att träffa mamma, harinte träffat henne sen förra helgen, då jag & stefan var hemma med Rikard, Christoffer & henrik när mamma och Peter var på fest på Lördagen

På tal omLördag & fest så festade jag faktiskt i Lördags.

Jominsann, bjöds på förfest med singstar, trevligt folk & massa god dricka här i Lördags.
Efter den trevliga förfesten bar det vidare till statt med gänget,.

Hade otroligt roligt hela kvällen, ända tills några dumjävlar till killar började bråka om något på dansgolvet när jag & sanna stog och dansade, så både Sanna och jag blev inknuffade i väggen, och jag fick otroligt ont.
Då gick jag hem, men mötte Peo på vägen, så vi drog och efterfestade lite här med Stefan, Lärkas & Bobbe, sen kom Sara också.

Jodå, lyckad kväll tyckte jag.

Men nu ska jag röka, sen borsta tänderna jättenoga och sen lägga mig.
Sen gå upp imorgon bitti, borsta tänderna ännu nogrannare & sen åka till tandläkaren, och det ska bli kul. punkt slut!

Då vet ni lite iallafall!

AdioS AmigoS!

/Linn Svensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst vet du det? du är den jag älskar mest. // beeeverbaby you know who it is

2008-12-18 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0