Skoljävel!

Mhmm, eftersom jag så finurligt hoppade av min APU som förövrigt sög hårdare än någonsin, så är det ju meningen att jag ska vara i skolan och plugga upp min matte jag har kvar sen i 9:an (jag vet, visst är jag bara för duktig?).
Ja, iallafall.
Här sitter jag i skolan, men tror ni det är någon jävla lärare här som jag egentligen ska ha eller?
NEJ, precis.

Inatt, eller låt oss säga imorse, somnade jag väl runt 4 snåret.
Klockjäveln ringer klockan 6, och då äre bara o pallra sig upp för att käka, göra sig iordning, stå och vänta en kvart på bussjäveln i snöoväder.
Bussen kommer & mina fingrar hinner nätt och jämnt tina upp innan det är dags att gå av bussen igen.
Fäller upp paraplyet den korta biten jag har till statoil från busshållsplatsen.
Knallar självsäkert in på statoil och rycker åt mig ett tuggummipaket, knallar fram till kassan & ryter åt snubbstackarn att jag ska ha ett corner Menthol.
Och tror ni dom har corner menthol?
NEJ, precis.
Fick ju iallafall nöja mig med ett Marlboro Menthol.
Kul.

jaja, sen fortsatte jag knalla upp till skolan för att upptäcka att lärarna har fuckat ur och inte en enda jävla lärare som jag ska ha är här.

Jaaa, så nu förstår ni varför jag sitter och bloggar klockan halv 9 på morgonen gott folk.


Måste även passa på att be om ursäkt för att jag inte bloggar så ofta.
Men håll ut och gå in och kolla lite då och då, ibland kan ni bli lite förvånade över att se att det helt plötsligt ligger ett litet inlägg här.

Nä, nu ska jag försöka göra något bra av min hitills "underbara" dag.

So Long!
/Linnzop.

Kommentarer
Postat av: Emma

Skolan är väl för underbar ;D

2008-12-03 @ 17:34:34
URL: http://emsxxx.blogg.se/
Postat av: Emma

haha klart man gör ;D

2008-12-04 @ 17:25:03
URL: http://emsxxx.blogg.se/
Postat av: Persson;)

Vet du inte att de har slutat med corner där :O!?

2008-12-06 @ 20:03:41
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0