Jaha!

Jo, då är det ju så att julen närmar sig, faktiskt är det ju bara 2 dagar kvar till julafton nu.
Känns ganska skönt att jag får pengar imorgon så jag kan köpa någon blomma åt farsa & morsan typ.

blir iallafall några hektiska dagar framöver..

På själva Julafton, den 24:e, så ska vi först till Stefans föräldrar klockan 11-12 och äta julmat & öppna julklappar där, sen kör Stefans pappa oss till Degerfors, då bär det av till mormor & morfar där vi ska äta ännu mer julmat och öppna julklappar och umgås.
Efter det är väl klockan ganska mycket, så då får mamma eller någon annan som är där äran att skjutsa hem mig & stefan till Karlskoga.
Väl hemma ska vi väl mysa lite grand & sedan lägga oss hyfsat tidigt.
Juldan, den 25:e bär det av in till Degerfors igen, där vi ska äta kalkol hos pappa & Susanne, och det ska ju bli asmummsigt.
Min äldsta bror Thim & hans flickvän Carolina kommer från Norrköping till Degerfors då.
Sen efter kalkonmiddagen ska vi väl öppna lite julklappar.
Efter det umgås vi väl lite för att sedan åka hem till mamma och sova där.
Dagen efter DET, den 26:e när vi har vaknat och gjort oss iordning och så, ska vi bort till Peter (Mammas kille), för där bjuds det på YTTERLIGARE julmat & julklappar.

Så det blir lite stressigt när ens föräldrar är skiljda, speciellt på såna här högtider..

Jaja, såhär i juletider tänkte jag berätta lite om mig själv, för jag upptäckte att jag inte har gjort det någonting sne jag skaffade den här bloggen.
Visserligen kvittar det eftersom ingen ändå läser den.

Jo.

Mitt fullständiga namn är Linn Monica Elisabeth Kihlberg Svensson.
Jag är född 29 September 1990, vilket gör att jag är 18 år.
Min ganska så stora familj består av 3 bröder, varav 2 äldre & en yngre.
En mamma, en pappa, som är sklijda och har skaffat nya.
och dom i sin tur har barn, vilket gör att jag har på mammas sida fått 2 styvbröder, yngre än mig
och på pappas sida hade jag 2 styvbröder, varav en tog livet av sig, så nu återstår bara en. äldre än mig.
Namnen på mina riktiga bröder är(I storleksordning), Thim, Johan, Henrik.
Och mina styvbröder(i storleksordning) Krull(död),Niklas, Rikard & Christoffer.
så sammanlagt blir min familj otroligt stor som ni ser.

Jag har även en hund & en katt, vid namn Ville(hunden) och Cezar(katten).
Vill ha en till hund, en lite större, med tanke på att Ville är en Laha-sapso/pappillion.
Men som det är just för tillfället tillåter inte min ekonomi det.
På tal om ekonomi så får jag ju bara 1050 kronor i studiebidrag & ca. 1200 i underhållsbidrag.
Studiebidraget får jag ju för att jag pluggar, går sista året på Barn&-Fritids linjen på Letälvsskolan i Degerfors.
Tar alltså studenten till sommaren.
Och Underhållsbidraget får jag för att jag inte bor hemma, utan jag bor ihop med min underbara pojkvän, vid namn Stefan!<3

Om dagarna gör jag väl inte så mycket, går i skolan, kommer hem, äter, fixar hemma, kollar på tv, umgås med vänner osv.
Det man mest gör i min ålder.
På helgerna därimot är det väl ganska mycket alkoholintag & utgång på bland annat Red Brick & wickan.
De två nämnda ställena råkar vara mina favoritställen, då jag anser att det bara är en massa utlänningar & brats på statt.
Och dom klarar jag mig utmärkt utan, om jag får säga mitt!

Kan avsluta detta med att säga att jag avgudar coca-cola & är beroende av cigg, dumt nog, eller borde jag säga, dyrt nog ?

Jaja, det var lite om mig och mitt liv iallafall.
Hade otroligt lite att göra just idag så därför skrev jag ner det här onödiga vetandet.

Nu snart ska jag iallafall hoppa ur mammas morgonrock(jag är hemma hos mamma idag för stefan är i gbg med en kompis), och så ska jag iallafall åka hem & julstäda och fixa lite grann innan stefan kommer hem.

Imorgon vet jag inte riktigt vad det blir faktiskt, det återstår att se.
Blir väl troligtvis att handla lite iallafall, och hämta en gran & pynta den, för det har vi inte gjort ännu!

Men då vet ni!

AdioS AmigoS!

Kommentarer
Postat av: Persson:)

Det blir ju mååånga julklappar :D

2008-12-22 @ 22:14:01
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0