Nisse från Home entertainment!

Åh, jag lovar, jag spyr snart på alla försäljare!

Dom från homeentertainment har säkert ringt hit 40 gånger på 2 veckor nu och frågat efter mamma.
Fattar dom inte att vi alla drar en vit lögn så fort vi svarar och hon är "på jobbet".

Dom ringer en gång på morgonen och frågar efter henne, och hon är på jobbet då.
Så frågar dom när hon slutar och vi säger som det är.
Sen ringer de dumma jävlarna runt 4-5 på eftermiddagen och går på att hon fortfarande är på jobbet.
Även fast vi berättade på morgonen att hon slutar vid 12, och är hemma vid 1
Dumjävlar!

Helgen har varit helt okej förresten!

I Fredags var jag bara hemma och softade, duschade Ville och borstade ut hans päls riktigt ordentligt.
I Lördags var jag ute med mina kära bröder & Carolina och knäppte lite kort till en grej.
Ska bli kul att se resultatet..
Så mycket har jag nog inte skrattat på länge som jag gjorde när vi var ute..

Den ena är ju trögare än den andra av oss i syskonskaran.
Carolina skrattade också rätt gott åt oss.

Hm, efter det åkte jag in till Karlskoga för att ha det vansinnigt mysigt både Lördag & Söndag.
Kom hem förut vid halv 3 ungefär..

Sitter nu med en dundrande huvudvärk och är irriterad för att vi inte har några huvudvärkstabeltter kvar.

Inte så smart att sitta vid datorn då kanske, men skulle egebtligen bara kolla min hotmail, men jag var inne och kollade lite överallt, och tänkte avsluta med detta fina inlägg.

Jaja, men nu vet ni iallafall vad jag har gjort i helgen och så..

Nu får ni vänta med spänning på mitt nästa inlägg..

Hejdå alla mina kära små vänner!
/Linn


Jag är kusligt mycket kär i dig !<3

Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

1,2 miljoner människor beräknas falla offer för Human Trafficking, varje år.
De kidnappas, Misshandlas och tvingas in i prostitution, för att sedan Våldtas...
- Gång, på Gång, På Gång

Hjälp till att stoppa Human Trafficking Genom att sprida information om detta!

http://www.edu.nacka.se/Therese.berg/

2008-04-07 @ 17:42:23
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: Carolina

Mm, ni kanske inte är de mest intelligenta varelserna på jorden ni. ;)

2008-05-10 @ 18:56:40
URL: http://carolina-.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0