Jomenvisst!

Idag försov jag mig, det var roligt.
Nej, kanske inte roligt, men det var förjävla skönt iallafall!

Idag ska jag få nya skor också.
Det ska bli kul, för då slipper jag min gamla slitna tråkiga skor, som gör att jag får stora äckliga blåsor på hälarna.
hihi.

Just nu sitter jag här med min kära granne & vän Sara.
Hon har nyss ätit ett äpple.

Morgonen har gått ut på att försöka styra upp mamma födelsedagspresent med mina inte alltför entusiastiska bröder.
Moderskeppet fyller nämligen år den 5 Maj, och det är lika bra att styra upp saker & ting redan nu.

Jag har inte lika ont i min kära hand längre, det är kul, skönt om inte annat.

Jag har hittat en vansinnigt bra låt.

Lasse Lindh - Varje litet steg.

Mer än värd att ladda ner och lyssna på.
Skön röst, skön text. Jag giller´t!!!

Klockan 15:10 ska jag åka in till Karlskoga, då ska jag hämta mina skor, kul!

En sista rad, eller ni kan kalla det fråga om ni vill.

Varför existerar fula & falska personer?


Hajdaaa!!
/Linn

Jag gillar dig skarpt bubben!:) <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Den ena brodern verkade entusiastisk när jag språkade med honom i alla fall! :) Tog Thim upp mitt förslag eller? Förresten.. gillar "moderskepps"-uttrycket. ;)

2008-04-04 @ 19:59:44
URL: http://carolina-.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0