Galna vovvar!

Mmm, idag när jag tog en lång promenad med min lilla vovve, så går jag förbi en liten flicka på kanske 6-7 år, som sitter och gråter helt hysteriskt.
Den stackars flickan håller i en hund, som var alldeles för stor för den lille tösen.
En stor golden retriver!

Och hunden var antagligen rädd för att flickan satt och skrek & grät.
Så jag gick fram till hunden & flickan och frågade varför hon satt där.
Och hon berättade att hon skulle hålla i hunden medans hennes mamma gick in igen och hämtade något.
Och hunden hade bara knallat iväg, och flickan hade inte en chans att hålla i.

Då fick lilla flickan hålla i Villes koppel, medans jag tog Golden hunden, så gick vi dit flickans mamma var.
Eller ja, halvvägs åtminstone, för där kom mamma springande helt hysteriskt av glädje att jag hade "hittat" hennes lilla dotter..

Vi böt hund och jag fortsatte min stillsamma promenad med min lugna lilla vovve.

Och nu ska jag verkligen gå ut med Ville så han får kissa, och sen ska jag krypa ner i min varma gosiga säng och sova som en jävel!!

Bra, hej då

/Linn


Jag älskar dig ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0